Specializujeme se na vodou chlazené dvoutaktní motory pro UAV helikoptéry
Navrhujeme a vyvíjíme pohonné jednotky pro bezpilotní letouny
a helikoptéry přesně podle potřeb zákazníka

O MVVS UAV motorech

Motory a další příslušenství do bezpilotních letounů a helikoptér konstruujeme přesně podle potřeb našich zákazníků, tedy i podle účelu a prostředí, ve kterém bude zařízení fungovat. Každá zakázka na vývoj je jiná, a proto vždy hledáme unikátní a nekonvenční řešení. Finální produkty testujeme ve vlastní plně vybavené zkušebně.

O zákazníka i jeho produkt pečujeme v průběhu celého životního cyklu motoru. Na základě požadavků zajišťujeme specifické opravy motorů po dané době provozu tak, abychom dosáhli vyšší spolehlivosti a životnosti.

Naše pohonné jednotky jsou montovány do mnoha typů UAV:

 

  • UAV s pevným křídlem
  • UAV vrtulníky (RUAV)
  • UAV s vertikálním vzletem (VTOL)
  • Quad-coptery UAS QUV

Výhody našich motorů

Naši zákazníci v oblasti UAV oceňují motory MVVS díky svému snadnému startování,
bezkonkurenčnímu výkonu motoru v dané objemové třídě,
velmi nízkým vibracím, spolehlivosti a dlouhé životnosti.
Snadná startovatelnost
Bezkonkurenční výkon motoru v daném rozsahu
Velmi nízké vibrace
Spolehlivost a dlouhá životnost

Zákazníky máme po celém světě

Česká republika, Německo, Izrael, Španělsko, Indie, Jižní Korea, Rumunsko, Čína, USA, Brazílie

Produktová řada dvoutaktních spalovacích motorů pro UAV

58 IRS

58 IRS je jednoválcový benzínový motor s vratným vyplachováním a sáním řízeným membránovým ventilem - klapkou. Může být ve dvou provedeních: vodou nebo vzduchem chlazený. Konstrukce tohoto motoru dala vzniknout celé řadě dalších pohonných jednotek.

Více o motoru

116 NP LC

MVVS 116 NP LC je vodou chlazený dvouválcový motor typu boxer. Jde o skutečný "hi-tech" mezi dvouválcovými motory. Jeho konstrukce vychází z řady pohonných jednotek MVVS o objemu 58 ccm.

Více o motoru

116 NP LC INJ

116 NP LC INJ je vodou chlazený dvouválcový motor typu boxer se vstřikováním paliva. Jeho konstrukce vychází ze spolehlivé pohonné jednotky 116 NP LC, ovšem příprava směsi je řízena elektronicky. Oproti motorům s karburátorem se vyznačuje sníženou měrnou efektivní spotřebou paliva, což umožňuje výrazně prodloužit dolet stroje.

Více o motoru

190 CN4

190 CN4 je čtyřválcový vzduchem chlazený boxer se spodním sáním  řízeném klapkovým ventilem, který zajišťuje rovnoměrné dávkování směsi pro každý válec.

Více o motoru

UAV motory, jejich vývoj a výrobu má u nás na starosti

Radim Dundálek

Radim Dundálek

B2B manager